Sociology and Analytics
Основні дослідження
Кількісні дослідження
Face-to-Face
Опитування шляхом особистого контакту з респондентом.
Online-опитування CAWI
(Computer Assisted Web Interviewing) - онлайн опитування.
Телефонне опитування
Індивідуальне особисте інтерв'ю, яке проводиться по телефону.

Якісні дослідження
Фокус-групи
Метод дослідження, який передбачає групове обговорення певної проблематики. Метою проведення фокус-групи дослідити ставлення цільової аудиторії до певних проблем, процесів, явищ.
Глибинні інтерв'ю
Індивідуальна бесіда інтерв'юера з респондентом. Дає можливість отримати інформацію на предмет складних або делікатних тем, які респондент не готовий обговорювати в рамках групових досліджень.

Sociology & Analytics
Інші послуги
Виборчий аудит
Оцінити якість стратегії і послідовність плану кампанії, зрозуміти чи правильно розвивається кампанія, провести фінансовий аудит, налагодити системи контролю над процесами - це послуги, що допоможуть заощадити Ваші кошти та сили.
Аналіз діяльності опонентів
Даний вид послуг передбачає виявлення слабких і сильних сторін опонента, прогалини в роботі штабів, пошук та підготовка компрометуючих матеріалів на опонента та його оточення, підготовку концепції "нападу" на опонента.
Створення "Паспорту території"
"Паспорт території" - це сукупність даних (зональність, кількість будинків, підприємств, установ, організацій, кількість виборців в розрізі будинків, соціально-економічний стан території), які необхідні для проведення виборчої кампанії на певній території.
Моніторинг ЗМІ
Моніторинг активності політичних Брендів (тональність та кількість згадувань), аналіз політичних процесів, аналіз потоку новин, дослідження того, яким інформаційним приводам ЗМІ приділяють більше уваги та наскільки виборцям є цікавими ці інформаційні приводи.
Sociology and Analytics
Основні дослідження
Кількісні дослідження
Face-to-Face
Опитування шляхом особистого контакту з респондентом.
Online-опитування CAWI
(Computer Assisted Web Interviewing) - онлайн опитування.
Телефонне опитування
Індивідуальне особисте інтерв'ю, яке проводиться по телефону.

Якісні дослідження
Фокус-групи
Метод дослідження, який передбачає групове обговорення певної проблематики. Метою проведення фокус-групи дослідити ставлення цільової аудиторії до певних проблем, процесів, явищ.
Глибинні інтерв'ю
Індивідуальна бесіда інтерв'юера з респондентом. Дає можливість отримати інформацію на предмет складних або делікатних тем, які респондент не готовий обговорювати в рамках групових досліджень.

Sociology & Analytics
Інші послуги
Виборчий аудит
Оцінити якість стратегії і послідовність плану кампанії, зрозуміти чи правильно розвивається кампанія, провести фінансовий аудит, налагодити системи контролю над процесами - це послуги, що допоможуть заощадити Ваші кошти та сили.
Аналіз діяльності опонентів
Даний вид послуг передбачає виявлення слабких і сильних сторін опонента, прогалини в роботі штабів, пошук та підготовка компрометуючих матеріалів на опонента та його оточення, підготовка концепції "нападу" на опонента.
Створення "Паспорту території"
"Паспорт території" - це сукупність даних (зональність, кількість будинків, підприємств, установ, організацій, кількість виборців в розрізі будинків, соціально-економічний стан території), які необхідні для проведення виборчої кампанії на певній території.
Моніторинг ЗМІ
Моніторинг активності політичних Брендів (тональність та кількість згадувань), аналіз політичних процесів, аналіз потоку новин дослідження того, яким інформаційним приводам ЗМІ приділяють більше уваги та наскільки виборцям є цікавими ці інформаційні приводи.