Наш досвід
Підвищення рейтингу в 4 рази за 2 місяці
Вибори до міської ради 2015. Київська область
особливості
  • Низький стартовий рейтинг партії
  • Стислі строки - 2 місяці до виборів
  • 30% кандидатів (вже зареєстрованих) відмовились брати участь у проєкті
Інструменти
  • Поглиблений аналіз електоральних полів у розрізі 34 округів
  • Адаптація програм кандидатів під кожну електоральну групу їх округів
  • Побудова комунікації шляхом кампанії "Shake Hand"
  • Індивідуальне "відпрацювання" кожного виборця.
Результат
  • Партія отримала 1-й результат в місті
  • Перемога в 35% округів міста
  • Сформовано більшість в міській раді
Зниження недовіри до кандидата у 2 рази
Вибори під ключ. Вибори до ВРУ 2019 . Житомирська область
особливості
  • Значний антирейтинг замовника
  • 42% округу - сільська місцевість (понад 400 населених пунктів)
  • Відсутність ефективних засобів комунікації в окрузі (газет, сайтів, білбордів, місцевих каналів)
  • Фінансові можливості опонента значно переважають
Інструменти
  • Побудова розширеної агітаційної мережі в 1800 осіб
  • Facebook, Youtube
  • Створення PR event
  • Створення власної газети
  • Побудова стійкої персональної комунікації з 35000 виборців
Результат
  • Проведено понад 1400 зустрічей з виборцями, загальна кількість виборців, які взяли участь у проєкті - понад 45000
  • Створено контактну базу на 39000 виборців
  • Організовано понад 80 PR event
  • Власна газета стала ТОП-1 джерелом інформації в окрузі
  • Найпопулярніший Facebook майданчик в окрузі
3D-технології на виборах
Вибори до міської ради 2020. Київська область
ОСОБЛИВОСТІ
Замовник визначився зі своїми цілями за 4 місяці до виборів. Основною проблемою проекту є те, що партія замовника буде відома лише за 1,5 місяці до виборів. Рейтингові задачі партії початково не відомі, оскільки не визначена сама партія. Необхідно буде у стислі строки забезпечити необхідний результат партії
ІНСТРУМЕНТИ
Вперше в Україні було використано передові 3D-окуляри VR 360 для комунікації з виборцями. Це дало змогу швидко зосередити увагу суспільства на проєкті. Було створено нейтральний (неполітичний) бренд, під який об'єднались значні групи виборців. За 1,5 місяці до виборів відбулось злиття проєкту і визначеної партії, що дало останній підтримку значної частини учасників.
РЕЗУЛЬТАТ
За перші 3 тижні проекту бренд отримав впізнаваність 17%. Загалом до участі у проекті за (3 місяці) долучились понад 6500 виборців (15% від загальної к-сті). Створено персоніфіковану контактну базу на 4800 осіб із "розрізом" уподобань кожного, що дало змогу "переслідувати" їх до самого виборчого процесу (СМС, Viber, Facebook, Google). Партія, під яку будувався бренд виконала поставлені на виборах задачі. Рейтинг партії збільшено вдвічі.


Ріст рейтингу в 5 разів. Перші мережеві технології
Вибори ВРУ 2012. Луганська область
ОСОБЛИВОСТІ
Опонент балотується від Партії регіонів. Кандидати від інших партій в даному окрузі ніколи не отримували більше 18%. Стартовий рейтинг нашого кандидата 8,2% . Базовий рейтинг партії опонента 26%. В розпорядженні опонента повний адмін ресурс: арешти членів штабів, кандидат поданий в розшук (останні 2 місяці кампанія без кандидата), заборона проведення заходів, понад 150 обшуків у агітаторів з метою залякування.
ІНСТРУМЕНТИ
Створено найбільшу на той час "розширену агітаційну мережу" 42000 осіб та "партизанські" технології комунікації між її учасниками. Створено першу в Україні онлайн-програму обліку контактів з виборцями (із використанням програми зчитування присвоєного особі штрих-коду).
РЕЗУЛЬТАТ
Кандидат отримав 35000 голосів (39%), що майже в 5 разів більше від початкового рейтингу. Даний проєкт започаткував цілу низку нових технологій, які використовуються сьогодні у найскладніших політичних проєктах України.
11 з 15 кандидатів обрано до Київради
Адміністрування кампанії. Вибори до Київської міської ради 2015
ОСОБЛИВОСТІ
Партія залучила 10 "команд" для адміністрування кампаній 120-ти кандидатів (в середньому 12 кандидатів на команду). Тривалість проєкту 4 місяці. Задача - реалізувати однаковий для всіх проєкт по шаблонному сценарію. Наша команда - одна з десяти та веде кампанію 15 кандидатів.
ІНСТРУМЕНТИ
  • Побудована "розширена агітаційна модель" - понад 900 агітаторів (підбір, навчання, організація роботи, контроль якості).
  • Робота над захистом результату - понад 700 членів комісій та спостерігачів (підбір, навчання, організація роботи, організація дня виборів і паралельного підрахунку голосів).
РЕЗУЛЬТАТ
  • 11 з 15 кандидатів, які вела наша команда, було обрано до Київради.
  • Отримали 1-й результат з 10 команд
  • 5 з наших кандидатів увійшли в ТОП-15 результатів із 120 обраних до КМР

3221 член ДВК за 3 місяці
Виборчі комісії. Вибори народних депутатів України 2014
ОСОБЛИВОСТІ
5 округів в рамках Парламентської кампанії (432 ДВК). Початок проєкту за 3 місяці до виборів, штаби не сформовані. Кінцевий строк подачі документів до ОВК через 1,5 місяці. Задачі:
  • сформувати аж 8000 подань за 1,5 місяці;
  • забезпечити більшість на визначених ДВК;
  • забезпечити 100% склад комісій з наших членів на визначених ДВК;
  • Організувати роботу (підбір, навчання, організація) 3000 членів ДВК.
ІНСТРУМЕНТИ
В ході реалізації проєкту використано цілу низку унікальних та специфічних прийомів і механізмів, що дали змогу виконати настільки масштабні задачі в стислі строки.
РЕЗУЛЬТАТ
  • Подано від 18 суб'єктів подання понад 8000 кандидатів в члени ДВК.
  • Підібрано 3221 членів комісій за 3 місяці (підбір, навчання, організація роботи).
  • Сформовано більшість на 2 з 5 ОВК (12 з 18 членів).
  • Сформовано більшість на 36% дільниць (156 ДВК).
  • На 23 ДВК (заздалегідь визначених) сформовано склад на 100% з наших членів.

Зниження рейтингу опонента у 2 рази


Вибори до ВРУ 2019
ОСОБЛИВОСТІ
Стартовий рейтинг опонента: 18,3 %.
Задача: знизити рейтинг оппонента на 3-5%.
Строк проєкту: 3 місяці.
ІНСТРУМЕНТИ
Facebook
Youtube
Формуючі телефонні опитування
Формуючі опитування польові
PR Event
Розсилка Viber, СМС
РЕЗУЛЬТАТ
  • Рейтинг опонента знижено на 8,6 %
  • Антирейтинг опонента збільшено на 11,4%
По завершенні проєкту опонент опустився з 2-го місця на 4-е та остаточно вибув із боротьби. Високий рівень антирейтингу не дозволив суттєво зрости до завершення виборчого процесу.
Побудова комунікації з мешканцями в рамках своторення ОТГ
Організація та проведення серії PR Event
Завдання
  • Продемонструвати відкритість бренду та можливість долучитись кожному мешканцю до створення успішної громади.
  • Креативно, яскраво, зрозуміло та просто для сприйняття організувати і провести презентацію бренду стосовно плану розвитку ОТГ.
  • Створити умови для обміну думками з мешканцями ОТГ та залучення громадських ініціатив під час зустрічей.
Інструменти
  • Розробили програму, сценарій, режисуру неформальних зустрічей з мультимедійним цікавим концептуальним контентом (скомбінували текстову, звукову, графічну інформацію з анімацією і відео).
  • Створили правильний і стильний простір для відкритої ділової атмосфери: якісний звук, світло, екрани, меблі, брендовані декорації, тематичні фотозони.
  • Організували якісну фото- та відеофіксацію івентів для контенту у facebook, youtube та оперативно надавали змонтовану тематичну інформацію.
Результат
  • 8 проведених зустрічей в населених пунктах ОТГ та 1 підсумкова зустріч з обговоренням плану розвитку громади.
  • 7 тематичних відео роликів для поширенні у соц.мережах.
Святкування міського масового заходу
«Зростаймо разом»
Організаційне та технічне забезпечення масової події

Завдання
  • Акцентувати увагу на позитивних змінах, що відбулися в результаті співпраці бізнесу, державних інституцій, місцевих громадських ініціатив
  • Об’єднати до організації події та участі в ній представників бізнесу, підприємців, громадських активістів регіону, залучити громадян для святкування події
Інструменти
  • Розробили концепт заходу, декору, яскравої святкової програми, захоплюючих масових розваг для дітей та дорослих, наймасовішого видовищного кулінарного майстер-класу (200осіб), яскравих флешмобів.
  • Забезпечили технічним обладнанням (сценічне, звукове, світлове, відео, спецефекти, феєрверк). Режисура світла, відео та звуку посилила розкриття концепції.
  • Скоординували роботу місцевих служб на події.
Результат
  • Відвідали захід близько 5000 мешканців регіону.
  • Створено позитивні комунікації з мешканцями.
Виставка
«The Human Body»
Організація всесвітньо відомої експозиції в Києві
Завдання
  • Забезпечити функціонування виставки протягом 6-ти місяців.
  • Залучити максимальну кількість відвідувачів та забезпечити комерційну ефективність проєкту.
Інструменти
  • Організували щоденну роботу екскурсоводів-медиків в кожній з 9-ти галерей.
  • Провели 18 PR-подій і активностей для ЗМІ та відвідувачів (встановили рекорд України, організували лекції докторів, прес-конференції, навчальні майстер-класи, квести, експрес-тести на СНІД, гепатит С та ін.).
  • Провели рекламну медіа кампанію (більш як 100 безкоштовних статей в центральних друкованих виданнях та в 300 інтернет-виданнях; безкоштовні новинні сюжети на 22 телеканалах та розіграш квитків).
  • Організували екскурсії школярів, студентів, вчителів, викладачів.
Результат
  • Виставку відвідали понад 100 000 відвідувачів.
  • Виставка стала успішним комерційним проєктом.
"Монстроголод"
Розкрутка сторінок бренду "СирХрум" у соціальних мережах
Завдання
Створити та розвинути акаунти бренду "СирХрум" у Facebook, Instagram і YouTube
Інструменти
  • Розробка унікальної концепції сторінок
  • Просування за рахунок реклами та посівів на тематичних майданчиках
  • Регулярне проведення конкурсів та активацій
  • Кооперація зі сторінками мам в Instagram та дитячими YouTube-каналами
Результат
  • 3100 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 16 тис. нових читачів акаунтів бренду
  • ERR 1,92%
3D LAY'S MEGASHOW
Комплексна підтримка всеукраїнського промо
Завдання
Забезпечти комплексну підтримку всеукраїнського промо від Lay's, а саме:
  • Забезпечити цільовий трафік на промо-сайт
  • Проінформувати цільову аудиторію про проведення офлайн-івентів у 36 містах України
  • Забезпечити максимальну кількість переглядів відео, що містять фрагменти 3D-шоу
Інструменти
Комплексний посів інформації на міських та тематичних форумах, популярних сторінках у соціальних мережах, регіональних порталах та на сторінках блогерів
Результат
  • 6500 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 500 тис. переглядів відео
  • 130 тис. переходів на сторінки промо-сайту
Київстар. "Ідеальний супутник"
Побудова знання про сервіс
Завдання
  • Ознайомити абонентів "Київстар" та інших користувачів мобільного зв'язку з запуском нового сервісу
  • Згенерувати обговорення у соціальних мережах
Інструменти
  • Генерація обговорень на телеком-форумах та профільних гілках міських форумів
  • Посів на популярних та міських сторінках у Facebook
  • Публікація статей на популярних та регіональних новинних порталах
Результат
  • 326 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 1600 коментарів для підтримки обговорення переваг нового сервісу
"Смачні історії" від ТОРЧИН
Просування YouTube-каналу
Завдання
Забезпечити додаткове просування YouTube-каналу шляхом виходу на цільову аудиторію у соціальних мережах
Інструменти
  • Посів відеорецептів з каналу "Смачні історії" на тематичних сторінках у соціальних мережах
  • Генерація обговорень у соціальних мережах та у профільних гілках груп і форумів за допомогою віртуальних агентів
Результат
  • 600 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 320 тис. переглядів відео на YouTube
  • 5900 нових читачів YouTube-каналу
Martiniracing. "Fame or Shame"
Посів серії вірусних відео
Завдання
Забезпечити максимальну кількість цільових переглядів для серії з 4 вірусних відео
Інструменти
  • Посів на розважальних та популярних сторінках у соціальних мережах
  • Додаткове просування відео за рахунок генерації обговорень за допомогою віртуальних агентів
Результат
  • 430 тис. переглядів відео сукупно на всіх платформах
  • 85 тис. переглядів відео на YouTube
Nescafe. "Будь справжньою жінкою"
Розкрутка жіночого блогу у Facebook
Завдання
  • Створення жіночого майданчика у Facebook
  • Залучення цільової аудиторії за рахунок просування та контент-маркетингу
  • Персоналізація блогу з Машою Євфросініною
Інструменти
  • Посіви на тематичних жіночих майданчиках
  • Кооперації з б'юті та лайфстайл блогерами
Результат
  • 130 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 10 тис. нових читачів блогу
Lay's. Грай з Мессі
Просування веб-гри
Завдання
Здійснити всебічне просування веб-гри в Інтернеті та забезпечити максимально можливу кількість гравців
Інструменти
  • Просування гри за рахунок посіву на тематичних форумах, популярних майданчиках у соціальних мережах, спортивних і розважальних порталах, сторінках блогерів
  • Банерна реклама
Результат
  • 7100 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 300 тис. переглядів сайту з веб-грою
  • 78 тис. гравців
"Підвішена кава" в McDonalds
Трафік на промо-сайт та генерація заявок
Завдання
  • Залучення аудиторії на промо-сайт
  • Генерація максимальної кількості заявок на "підвішену каву"
Інструменти
  • Кооперації з блогерами
  • Посів на популярних сторінках у Facebook
  • Партизанські розміщення на форумах
  • Банерна реклама у пошукових системах
Результат
  • 1 млн. 600 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 140 тис. переходів на промо-сайт
Borjomi. "Почуй свій внутрішній голос"
Посів вірусного відео в соціальних медіа
Завдання
Згенерувати максимальну кількість переглядів відео з технологією "внутрішнього голосу" на Інтернет-майданчиках України, Грузії, Росії, Білорусі і Казахстану
Інструменти
Посів на популярних майданчиках у Facebook та Twitter, розважальних порталах
Результат
  • 600 тис. переглядів рекламних публікацій
  • 250+ тис. переглядів відео на YouTube
"Не дай СНІДу шанс"
Соціальна реклама
Завдання
Масове поширення соціальної реклами у соціальних медіа з метою досягнення максимального костефективного охоплення та кількості взаємодій з контентом
Інструменти
Посів на популярних міських сторінках у соціальних мережах, Інтернет-форумах, популярних новинних порталах та сайтах
Результат
  • Понад 650 тис. переглядів публікацій
  • 7000 взаємодій з контентом
Syoss
Моніторинг згадувань, нейтралізація негативу
Завдання
  • Проаналізувати масив згадувань в мережі за 3 роки
  • Розробити та реалізувати репутаційну стратегію
  • Нейтралізувати негатив та розвинути позитивне сприйняття продукції
Інструменти
  • Створення моніторингового звіту за допомогою потужностей моніторингового сервісу Semanticforce
  • Розробка репутаційної стратегії та її реалізація: коментарі у соціальних мережах та профільних гілках форумів, сайтах-агрегаторів, порталів, тощо
Результат
  • Моніторинговий звіт за 3 роки
  • Більше 1000 опублікованих коментарів
  • Близько 90 тис. переглядів коментарів
Schwarzkopf
Кооперація з блогерами. Безкоштовна продукція за правдивий відгук
Завдання
Отримати змістовні та правдиві відгуки про продукцію від follow-лідерів та opinion-лідерів у б'юті сегменті
Інструменти
  • Формування групи б'юті-блогерів, що готові безкоштовно протестувати продукцію та написати правдивий відгук
  • Збір масиву відгуків, аналіз та підготовка звіту для клієнта
Результат
  • Понад 500 тис. переглядів публікацій
  • 90 правдивих відгуків у вигляді постів, статей та відео